Prestasi Piagam Pelanggan


Paparkan tahun 

PERKHIDMATAN PEMALIMAN DAN TUNDAAN DISEDIAKAN DENGAN CEKAP DAN TEPAT DALAM MASA TIDAK MELEBIHI 1 JAM 30 MINIT BAGI KAPAL MASUK DAN TIDAK MELEBIHI 1 JAM BAGI KAPAL KELUAR.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 


MEMASTIKAN PERKHIDMATAN SEKURITI DI KAWASAN PELABUHAN SENTIASA EFEKTIF DAN BERKESAN.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 


MEMASTIKAN KESELAMATAN KEMALANGAN SIFAR DI TEMPAT KERJA.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 


MEMASTIKAN PEMBAYARAN INBOIS DILAKUKAN DALAM MASA 14 HARI DARIPADA TARIKH DITERIMA DAN MEMAKLUMKAN KEPADA PENGADU HASIL DAN TINDAKAN LPB.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 


MEMASTIKAN ADUAN PELANGGAN DIAMBIL TINDAKAN SEGERA DALAM TEMPOH 24 JAM DARI ADUAN DITERIMA.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 


LPB KOMITED KE ARAH MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN PROFESIONAL DAN BERKUALITI DENGAN MENGAMBILKIRA KELESTARIAN ALAM SEKITAR SERTA MEMATUHI SEMUA KEPERLUAN PERUNDANGAN YANG BERKAITAN DAN BERUSAHA UNTUK PENAMBAIKAN YANG BERTERUSAN.
Jan 100 %
 
Feb 100 %
 
Mac 100 %
 
Apr 100 %
 
Mei 100 %
 
Jun 100 %
 
Jul 100 %
 
Ogos 100 %
 
Sep 100 %
 



 
 
Statistik Pelawat
 
Kami ada di  Pautan ke Versi Mobile Pautan ke Newsletter Subscribtion Pautan ke Suapan RSSPautan ke Facebook Pautan ke Instagram

pautan ke laman web