MS ISO 9001:2008 REGULATING GOOD GOVERNANCE & INTERNAL CONTROL AS PART OF BINTULU PORT AUTHORITY CORPORATE CULTURE AWARENESS



LEMBAGA PELABUHAN BINTULU

 

KE ARAH PERSIJILAN

MS ISO 9001:2008

REGULATING GOOD GOVERNANCE & INTERNAL CONTROL AS PART OF BINTULU PORT AUTHORITY CORPORATE CULTURE
 

SKOP PERSIJILAN

REGULATING GOOD GOVERNANCE & INTERNAL CONTROL AS PART OF BINTULU PORT AUTHORITY CORPORATE CULTURE
 

KUALITI POLISI

Pihak pengurusan LPB komited untuk memantau urus tadbir organisasi secara menyeluruh dengan bermatlamat setiap unit/bahagian dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik, cekap dan berkualiti dengan mengamalkan Sistem Pengurusan Prestasi dan Berkualiti serta sentiasa berusaha untuk mempertingkatkan sistem penyampaian dan mutu perkhidmatan dari masa ke semasa kepada pelanggan.
 

KUALITI OBJEKTIF

Menilai dan mengukur prestasi unit-unit di bawah kawalan LPB bagi memastikan penyampaian perkhidmatan Pelabuhan berada pada tahap 100% cemerlang ;

Dapat menunjukkan tahap tadbir urus yang terbaik serta sentiasa meningkatkan kualiti perkhidmatan yang unggul melalui sifar aduan dan ketidakpatuhan;

Memberi publisiti sekurang-kurangnya satu (1) kali setahun mengenai dasar, strategi, pengurusan kualiti serta amalan terbaik yang telah membawa kejayaan kepada organisasi.


 
 
 
Statistik Pelawat
 
Kami ada di  Pautan ke Versi Mobile Pautan ke Newsletter Subscribtion Pautan ke Suapan RSSPautan ke Facebook Pautan ke Instagram

pautan ke laman web

 
 
 
 
Senarai Keseluruhan Agensi bagi Pensijilan EKSA
Arkib Elektronik
W3C
Multi Language [EN] | [MY]
Advanced Search Function
myprestasi MyHRMIS Mobile