Ralat AJAXMaaf, gagal muat turun maklumat yang diperlukan. Sila hubungi pentadbir sistem anda. |
|
|
Tutup |
Dalam Proses..... |
Laman Web Rasmi Lembaga Pelabuhan Bintulu |
LEMBAGA PELABUHAN BINTULU
KE ARAH PERSIJILAN
MS ISO 9001:2008
REGULATING GOOD GOVERNANCE & INTERNAL CONTROL AS PART OF BINTULU PORT AUTHORITY CORPORATE CULTURE
SKOP PERSIJILAN
REGULATING GOOD GOVERNANCE & INTERNAL CONTROL AS PART OF BINTULU PORT AUTHORITY CORPORATE CULTURE
KUALITI POLISI
Pihak pengurusan LPB komited untuk memantau urus tadbir organisasi secara menyeluruh dengan bermatlamat setiap unit/bahagian dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik, cekap dan berkualiti dengan mengamalkan Sistem Pengurusan Prestasi dan Berkualiti serta sentiasa berusaha untuk mempertingkatkan sistem penyampaian dan mutu perkhidmatan dari masa ke semasa kepada pelanggan.
KUALITI OBJEKTIF
Menilai dan mengukur prestasi unit-unit di bawah kawalan LPB bagi memastikan penyampaian perkhidmatan Pelabuhan berada pada tahap 100% cemerlang ;
Dapat menunjukkan tahap tadbir urus yang terbaik serta sentiasa meningkatkan kualiti perkhidmatan yang unggul melalui sifar aduan dan ketidakpatuhan;
Memberi publisiti sekurang-kurangnya satu (1) kali setahun mengenai dasar, strategi, pengurusan kualiti serta amalan terbaik yang telah membawa kejayaan kepada organisasi.
Hari Ini | ||
Semalam | ||
Minggu Ini | ||
Minggu Lepas | ||
Bulan Ini | ||
Bulan Lepas |
Hak Milik © Lembaga Pelabuhan Bintulu, Malaysia
Paparan terbaik menggunakan Internet Explorer 8 dan Mozilla Firefox 11 ke atas atau Google Chrome dengan resolusi melebihi 1024 x 768 pixel. Tarikh Kemaskini Terkini: 19 April 2024
|